صورة تدفع أيتن عامر لاتباع حمية غذائية (شاهد)

المجهر نيوز

كشفت الفنانة المصرية أيتن عامر عن اتخاذها قرار باتباع حمية غذائية قاسية لخسارة وزنها الزائد، وذلك بعد رؤيتها صورة قديمة لها.

أيتن نشرت الصورة، على حسابها الخاص على موقع “انستجرام”، وأرفقتها بتعليق قالت فيه: “الصورة دى كانت زى النهاردة من سنة، كنت وقتها ٦١ كيلو تقريبا و بما انى اليومين دول حوالى ٨٠ لما شفتها حسّيت انى لازم ابدأ ارجع لوزنى الطبيعي بقا عشان #ميصحش_كدة”.

وأضافت: “عشان كدة انا النهاردة هبدأ النظام الصحى اللى كنت ماشية علية قبل كدة بمساعدة دكتورى الشاطر اوى @dr_ahmedomar هو أينعم قاللى ادينى ٣ شهور ، بس باذن الله هوصل فى اقل من كدة. البوست انا بدبس نفسي بيه قدامكوا بصراحة كنوع من انواع الضغط باذن الله كل اسبوع هبقى انزل بالنتيجة #يا_رب_تخس_يا_تتح”.

وكانت أيتن عامر قد فاجأت الجميع في شهر سبتمبر الماضي بكشفها عن وضعها لمولودها الثاني، والذي أطلقت عليه اسم “يوسف”، حيث كانت قد أخفت حملها عن الجميع، وهو ما سبب مفاجأة كبيرة لجمهورها.

أيتن نشرت صورة لها مع زوجها من شهور حملها الأخيرة، على حسابها الخاص على موقع “انستجرام”، وعلقت عليها بقولها: “مفاجأة.. شكرا لكل اللى كانوا بيدعولى من قلبهم حبيت اقول الخبر فى اول ظهور اعلامى بعد ما ربنا كرمنا ب يوسف محمد عز العرب”.

 

 

تعليقات الفيس بوك
<







مقالات ذات صلة

إغلاق